راه های افزایش امنیت در ویندوز 10

راه های افزایش امنیت در ویندوز 10 چندین نوع می باشند. امروزه راه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید به کمک آن ها امنیت سیستم خود را بالا ببرید تا در مقابل بد افزار ها، تبلیغات مزاحم و حملات سایبری در امان بمانید. در چند سال گذشته شرکت مایکروسافت یک سری ویژگی های امنیتی مخصوصی را در ویندوز 10 و ویندوز 11 قرار داده است که کاربران می توانند با استفاده از این روش ها در برابر حملات سایبری هکر ها در امان بمانند.

بسیاری از این روش ها در مورد ایمن سازی لپ تاپ و کامپیوتر شما ساده می باشند اما در عین حال کاربردی و ضروری هستندافزایش سرعت ویندوز لپ تاپ بعد از مدت طولانی کار کردن با آن کاری اجتناب ناپذیر و ضروری می باشدبهترین پردازنده های لپ تاپ هم بعد از مدتی کار کرد، سرعت شان کم می شود و نسبت به اوایل با سرعت کمتری کار خواهند کرد. در ادامه 5 تا از ساده ترین و بهترین راه های افزایش امنیت در ویندوز 10 را برای تان  توضیح خواهیم داد.

ما در این مطلب سعی نمودیم تا 5 تا از بهترین راه های افزایش امنیت در ویندوز 10 را برای تان توضیح  دهیم. همانطور که در بالا توضیح دادیم حفظ امنیت سرور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید مواظب باشید تا هکر ها از شما سو استفاده نکنند. به غیر از این روش ها شما می توانید با راه های دیگری از جمله نصب آنتی ویروس، به روز رسانی سیستم عامل و… امنیت سیستم خود را بهبود ببخشید. شما می توانید خرید لپ تاپ دانشجویی یا خرید لپ تاپ گیمینگ و سایر محصولات به سایت و فروشگاه اینترنتی nx1 مراجعه کنید.

[ بازدید : 4 ]

[ چهارشنبه 25 بهمن 1402 ] 14:49 ] [ آذر ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]