لپ تاپ لنوو Ideapad 3 Core i7-B

لپ تاپ لنوو Ideapad 3 Core i7-B، به دنیایی از عملکرد قوی و طراحی به روز پا می گذارید. این لپ تاپ با پردازنده Intel Core i7 1165G7، رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 1 ترابایت HDD، امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین، با گرافیک 2 گیگابایتی MX450، تجربه گیمینگ و تماشای ویدیوها را به یک سطح جدیدتر می‌برد. امروز تیم ان ایکس وان کامپیوتر قصد دارد یکی از اقتصادی ترین و پر طرفدار ترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران را معرفی کند و مورد بررسی قرار دهد.

تجربه گیمینگ استثنایی با لپ تاپ لنوو Ideapad 3 Core i7-B

 

با گرافیک 2 گیگابایتی MX450، لپ تاپ Lenovo Ideapad 3 تجربه گیمینگ فوق‌العاده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد. با قابلیت پشتیبانی از بازی‌های دنیای واقعی و واقعیت مجازی، شما می‌توانید در دنیایی پر از هیجان و تفریح فرو روید.

طراحی زیبا و شیک

لپ تاپ لنوو Ideapad 3-B با رنگ نقره‌ای خیره کننده، طراحی زیبا و شیکی دارد. با قابلیت همراهی شما در هر مکان و هر زمان، این لپ تاپ به راحتی با سبک زندگی شما سازگاری خواهد داشت. همچنین، با کیبورد خاص لنوو Ideapad 3، تایپ کردن راحت و لذت بخش خواهد بود.

با این لپ تاپ، تجربه‌ای قدرتمند و شیک را در دستان خود خواهید داشت. این لپ تاپ با عملکرد بی‌نظیر، حافظه فراوان، تجربه گیمینگ استثنایی و طراحی زیبا، انتخابی عالی برای همه‌ی نیازهای شماست.

 

 

[ بازدید : 4 ]

[ چهارشنبه 27 دی 1402 ] 15:50 ] [ آذر ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]